منفعت غرب و شرق از جنگ ایران و عربستان

خرید بک لینک

چرا دنبال جنگ افروزی است …؟ پس ازکاهش شدید قیمت نفت ۱۳۰ دلاری به کمتر از یک سوم قیمت و از طرف دیگر تحریمهای امریکا و اروپائیها پس از اشغال شبه جزیره کریمه و فلج شدن اقتصاد رو به رشد روسیه الان تنها گزینه مناسب راه انداختن یک جنگ تمام عیار بین دو کشور قدرتمند و تولید کننده نفت جهان یعنی ایران و عربستان است .

درصورت بروز چنین جنگی قیمت نفت سر به آسمان خواهد در بعضی از پیش بینی ها ازقیمت ۲۰۰ دلار تا ۴۰۰ دلار در هر بشکه می زند کدام کشورها از این موقعیت پیش آمده سود خواهند برد اول امریکا و بعد روسیه .این تازه نفع مستقیم و بطور غیر مسقیم سود ناشی از فروش سلاحهای گوناگون به کشورهای درگیر در جنگ و همسایه های نگران و سفارشهای آنها را برای تهییه سلاحهای پیشرفته جهت تامین امنیت خودرا به آن منافع مستقیم اضافه کنید ..آنموقع متوجه خواهید شد چه برنامه خطرناکی برای کشورمان و منطقه در شرف پیاده شدن است

از سوی دیگر جلوگیری از رشد دو ابرقدرت جدید یعنی چین و هند که در ۱۰ سال گذاشته با رشد اقتصادی ۲ رقمی توانسته اند امریکا و اروپا را پشت سر بگذارند، هدف سوم کشورهای غربی از راه اندازی جنگ در خاورمیانه است. این دو کشور به تنهائی ۵۰ درصد نفت خلیج فارس را خریداری می کنند ور صورت بالارفتن قیمت نفت امریکا و روسیه که خود بزرگترین کشورهای تولید کننده نفت غیر اوپک هستند . ایجاد مانع برای چین و هند سومین هدف از ایجاد جنگ خانمان برانداز خلیج فارس خواهد بود ….

آوا...

ما را در سایت آوا دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 4 تاريخ: سه شنبه 20 تير 1396 ساعت: 16:35

صفحه بندی