آه ای خدا، دار و ندار ما (عج) نیامد
آقا و صاحب اختیار ما نیامد
ماه مبارک سفرهاش پهن گشته
خوب است اما سفرهدار ما نیامد
*****
ای مؤذن که ز تو مژدهی افطار آید
تشنهام، گرچه چشمم به نظر تار آید
تشنهی صوت اذانی دگرم بهر ظهور
تا به دل مژدهی دیدار ز دلدار آید
*****
گر دلِ تشنهی افطار به شهدی سرد است
تشنهی مهدی زهرا (ع) ز عطش پر درد است
تشنهلب، تشنهی آن است بداند آقا
به کجا جلوهی مهمانی مردی مرد است؟
*****
میشود این رمضان موعد فردا باشد؟
آخرین ماه صیام غم آقا (عج) باشد؟
میشود در شب قدرش به جهان مژده دهند:
که همین سالِ ظهور گل زهزا (ع) باشد؟
*****
کاش در این رمضان لایق دیدار شوم
سحری با نظر لطف تو بیدار شوم
کاش منت بگذاری به سرم مهدی جان (عج)
تا که همسفره تو لحظه افطار شوم
*****
چه شود ای گل نرگس، با تو دیدار کنم
جان و اهل و هستی ام، بر تو گرفتار کنم
روزه ی هجر تو از پای بینداخت مرا
کی شود با رطب وصل تو افطار کنم
*****
دم افطار که بیتابتر و تشنهترم
میشوم غرق علمدار ، عمو ، آب ، حرم
بعد به یاد تو میافتم که غریبی آقا
تو کجا دعوتی آقا؟ چرا بیخبرم
آوا...
ما را در سایت آوا دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 4 تاريخ: سه شنبه 20 تير 1396 ساعت: 16:35